sábado, 13 de febrero de 2010

Presentadora d'esports

Després del Dónapas de la Mariona em tocava a mi el presentar la secció d'esport de l'Informatiu 2. Primer, eren la convocatòria de la ciutat de Barcelona pels els Jocs Olímpics d'Hivern l'any 2022, una peça que, per cert, ens va costar més d'una excursió amb en Carles.
Jo havia d'explicar-la a una càmara que donava a redacció i estava situada en un racó dalt de la paret. Tenia un petit dispositiu a l'orella per on sentia tot el que passava a realització i rebia les ordres de parlar uns segons abans. La segona notícia era sobre el Barça i em calia fer un plató punxat en les imatges que vindrien després. Va ser clau la col·locació d'una pantalla de manera que la pogués veure i quadrés la veu de manera que no es sobreposés a les imatges. Tot i que vaig llegir massa ràpid va sortir millor de l'esperat.
Finalment restava la notícia de l'Open d'Austràlia, en la que vaig tenir alguns problemes amb els papers que duia com a guia...
Tot i això, una bona experiència de la que també s'aprèn.

No hay comentarios:

Publicar un comentario